reklama

Kde sa vyparila slušnosť a čestnosť?

Sú vlastnosti ako slušnosť a čestnosť tými, ktoré sa ešte stále nosia alebo sú už dávno zabudnutými?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V posledných dňoch má preniká otázka:“ Dá sa v dnešnej dobe žiť slušne a čestne, aby som dokázal finančne zabezpečiť seba, resp. svoju rodinu?“ Pravidelne sa vo svojej práci stretávam s nečestným a nekorektným prístupom voči klientom a spolupracovníkom.

Finančný svet je postavený na falošnej motivácii, nesplniteľných sľuboch. Klient je postavený do pozície predmetu, na ktorom sa bohatne. Spolupracovník je postavený do pozície toho, že mi má za každú cenu priniesť zmluvy, len aby ja som mohol mať o pár eur vyššiu províziu. Vo svete financií vládne nedôvera a sklamanie. Popri tom všetkom sa však stretávam s tým, že ľudia nevedia šetriť, žijú od výplaty po výplatu, z ruky do úst. Napriek tomu sa často stretávam s odpoveďou: „Dajte mi pokoj, žiadne produkty nepotrebujem, všetkého mám dosť.“ Uvedomil som si jednu vec. Oblasti finančného sprostredkovania potrebujeme prinavrátiť slušnosť a čestnosť. Postaviť klienta na miesto, ktoré mu patrí. Kladiem si otázku: „V ktorej firme iného sektora sa robí nábor zamestnancov?“ V každej normálnej firme je to postavené na princípe toho, že ak už nezvládam situáciu, lebo mám viac klientov ako je kapacita zamestnancov, tak prijmem nového zamestnanca. Vyberám si ho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Týmto chcem vyvrátiť mýtus toho, že finančné sprostredkovanie je pre každého. Odpoveď je jasná, nie je to pre každého, tak ako nemôže byť z každého človeka majster sveta v šprinte na 100 metrov, tak nemôže byť z každého človeka finančný sprostredkovateľ, lebo jednoducho na to nemá vlohy.

Želám si, aby sa do podnikania vrátila čestnosť a slušnosť, nevynímajúc oblasť financií. Verím, že to nie je len utópiou, ale možnou realitou nasledujúcich týždňov, mesiacov a rokov.

Obrázok blogu

Prajem si, aby oblasť finančného sprostredkovania bola skutočnou pomocou pre ľudí, aby sme to potvrdzovali svojimi skutkami, nie len rečami o pomáhaní a pri tom dbáme len na predaj produktov, lebo ja z toho mám osoh a klienta to dostane do ešte horšej situácie, než v akej sa nachádza. Len trpezlivá a systematická práca prináša dlhodobé ovocie. 

Viktor Pecer

Viktor Pecer

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Ekonomickej fakulty Technickej univerzity v Košiciach. Zaujímam sa o oblasť finančného sprostredkovania. Druhý rok podnikám v tejto oblasti a mám nádej na zmenu povesti finančného sprostredkovania. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu